onsdag den 4. april 2012

Etape klipning!!

Vi har klippet Carl. Han havde meget langt og fisten hår sådan plet vis. Pisk i nakken og hentehår i toppen. Nu er det mere lige og så håber jeg det kan gro sig stort og gerne krøllet. :) her er lidt billeder. Vi startede igår aftes og jeg tog så pandehåret her til morgen. Synes han bliver mindre og mindre baby.

Ps. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan bestemme rækkefølgen på billederne når jeg bruger min iPhone ??? Men det sidste billed er der hvor han sidder selv :)

1 kommentar:

  1. ja, hår havde han nok af.. men som du skriver, lidt langt ...

    Han er jo blevet så fin.. Det er som om han ser ældre ud..

    Ved ikke hvorfor du ikke kan bestemme rækkefølgen af billedere, jeg er ikke så velsignet at jeg har så fin tlf.. not...

    Lone

    SvarSlet