mandag den 21. maj 2012

Blogtræf 12 maj 2012

Forrige lørdag var der som sagt blogtræf i Aalborg. Det var Lone som stod bag og det var en fantastisk dag. Vi fik alle 2 giftbags med hjem og så var der mange mange sponsor gaver som blev uddelt ved lodtrækning.
Stor tak til alle og især til Lone og holdet bag det hele!
Giftbags:
Creative company
Lene Bjerre
JigSaw
Cyberimport
Santa Maria
Permin of Copenhagen
Rikki Tikki
Sponsorgaver:
Høegh Interieur
Posterland
Fandango
Stof 2000
Aalborg Teater
Aalborg Kongres og Kulturcenter
Sport de Luxe
ADAX
Hønse Strik
Il gusto
Friis & Co
DALIA i Aalborg
Trip Trap
Den lilla appelsin
Design værkstedet Aalborg
Pickwick
Click Aalborg
Lene Højlund
Aalborg Helsekost
Frøkner og Fruer
Kunst & Klær
Stereo Studio Aalborg
Her er et par billeder! Gaverne og de sidste ting jeg fik lavet bliver vidst en anden dag, de er nemlig pakket lidt ned da mit krearum ENDNU ikke er færdig!!




Købte disse skønne kæder af en hende Hersom havde en masse fine fine ting! Købte også en anden kæde med en fugl og træ perler til min veninde som passede Carl.




Så fik jeg levet dette armbånd! Synes det er nega fedt og glæder mig til det bliver lækkert slidt!
Håber alle nyder det dejlige vejr! :)
Sendt fra min iPad.

Location:Aalborg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar