tirsdag den 1. januar 2013

2012 blev til 2013!!


Så er 2012 slut prut og vi er igang med et helt nyt og ubrugt år!
2012 har været en vildt år for mig!! Blev gift, fik barn døbt, holde kage og kaffe for 80 mennesker! Flyttede 1 time og 15 min væk fra alt hvad jeg kendte - vores trygge hjem/lejlighed og ikke mindst mine aller kæreste veninder - til en lille bitte landsby i et stort (ikke så godt i stand) lejet hus hvor jeg kende 3 og havde mødt min nye mødreguppe en gang. I august gik jeg fra barsel til ledighed, hvilket jeg åbenbart er dårlig til!! I september blev min lille baby 1 år og er nu en lille fræk og kærlig dreng som kræver masser af kys og kram og GRÆNSER :-)
I oktober startede jeg på inklusions kursus for nyuddannet pædagoger og var i den forbindelse 5 uger i praktik i en børnehave. Det kursus gav mig mere end jeg havde forventet både professionelt og personligt - så det er en del af det jeg tager med mig ind i det nye år og vil forsøge at inkludere (høhø) i mit virke som mor, hustru,pædagoger- ja nok bare i at være mig!!
I løbet af året er mit liv blevet beriget af nye bekendtskaber og venskaber. Især en person har fået en stor plads i mit hjerte og kan tilføjes listen over hjerteveninder! Jeg har lært at selvom jeg fysisk er langt væk fra en del af mine nærmeste, så er de altid i mine tanker og ikke længere væk end et telefon opkald! Når savnet bliver for stort er 1 time ingen tid og vi er gode til spontant at tage afsted!
Weekenderne i januar er så godt som fyldt med besøg/besøg af dejlige vinder og familie!!
Jeg kan mærke det bliver et godt år! Som jeg skrev på facebook tidligere i dag, så har jeg bestemt det at det bliver et sjovt år!
Intet nytår uden nytårs ønsker/håb - et job står højt på mit liste og jeg ved at et nyt hus står højt på min mands! Jeg har selvfølgelig flere, men dem holder jeg for mig selv i år :-)




Juleaften 2012



























Lidt billeder fra de sidste 6-7 måneder!

Godt nyt år til alle!! Vi blogges ved :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar