tirsdag den 23. februar 2010

Barselsgave og nye sofapuder

Jeg lavede igår aftes en aftale med mig selv om at jeg ikke måtte se tv/sidde i sofaen før jeg havde spist aftensmad. Jeg ved ikke om I kender det, men jeg kan blive fanget af det skidt og så er der pludseligt gået flere timer.
Resultatet af eftermiddagen blev ud over lidt vasketøj:


To nye sofapuder, flere kommer nok til i løbet af de næste dage.



Sengetøj til min lille nye niece. Hæklede to firkanter til at pynte med.

Synes min aftale gik ret godt, må helt sikkert prøve igen. :O)

4 kommentarer:

  1. Du er så flittig, Anna...

    Det er nogle dejlige ting, du har lavet. Det sengetøj bliver de stolte forældre uden tvivl så glade for. Det er så fint. Kan godt li at du har valgt at sætte lapper på..
    God ide..

    Lone

    SvarSlet
  2. Tak Lone.
    Det er altid dejligt med en sød kommentar fra dig! Glæder mig også til at aflevere det idag og se begge niecer :) Og skal også have ordnet hår. Kan da kun blive en god dag :O)

    SvarSlet
  3. Tillykke med din fine lille niece!! Hun er bare lækker!
    Hun bliver sørme også puttet godt i sit nye sengetøj! Det er nogle fede farver og skøn detalje med hæklerierne!

    SvarSlet
  4. Mange tak. :O) Er altid skønt med sådan en lille en :)

    SvarSlet