lørdag den 20. februar 2010

Forår i min stue

Har lige et øjeblik til lige at lave et lille indlæg her på bloggen. Skal i gang med forberedelserne til vi for gæster i aften, min kæreste har fødselsdag så det skal fejres med gode venner, masser af hygge og som altid er menuen hakkebøffer med pomfritter, bearnaise og ærter og så kanelkage til dessert!

Selvom sneen falder udenfor, er der kommet en smule forår i min stue.


Har købt en ny bog, glæder mig til at få tid til at kigge nærmere på den og har allerede fundet et par ting jeg må lave :O)






Sidste weekend var vi en tur på stranden.
Det var fantastisk smukt.














Og lige nu må jeg indrømme at jeg er lidt glad for min kærestes kæmpe bil. Den kører igennem alt sne! - men sig ikke det til ham:o)



God Weekend til jer alle :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar