søndag den 1. august 2010

Dagen før dagen..

I dag er dagen før jeg starter på 6 måneders praktik. Det er også den sidste dag i min sommerferie, og måske det sidste dag i en sommerferie som studerende.. Om 6 måneder venter 7. semester med eksamener. Det er der heldigvis lææænngeee til, bilder jeg mig ihvertfald ind.
Så dagen idag bliver brugt på at forberede mig på praktikstart, rydde lidt op, hækle lidt, ovntørrer tomater til madpakken, spise lidt chokolade osv.
Dagen imorgen er også starten på en tid hvor slik og søde sager ikke må indtages andet end til særlige anledninger, har jeg også bildt mig selv ind. Så mange ting sker imorgen og jeg glæder mig. Ved at der i det næste halve år kommer mange udfordringer, (praktik, minus sødt, træning, en masse gymnastik kursuser, nye gymnastikhold o.m.a) og jeg tror helt bestemt at jeg er klar på dem!!
 Jeg ville egentligt vise nogle billeder af nye ting, men en eller anden har lagt mit kabel et sted som jeg ikke ved, IGEN!! Så jeg leder lige lidt mere..



Men hvis der er nogle der ude der læser med så er her et billede af min fine konebil "Star" og mig, den dag hun blev min :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar