tirsdag den 20. juli 2010

Ferie!

For mig er ferie lig med at lave lige hvad jeg lyster. Så sidste uge gik med at hækle på blæksprutten, ikea-tur x to, en hel dag i nattøj, massage, lave praktikdokument (mere en nødvendighed end lyst)besøge veninde i Skagen og grøn koncert  med min kæreste! Vi havde en slags "årsdag". Vi kyssede nemlig første gang for 6 år siden under DAD til grøn koncert i Aalborg. Denne gang gik vi dog hjem inden de spillede, men det var hyggeligt!!
Denne uge skal bruges som sidste, på hygge.. Jeg skal besøge en barndomsveninde, hygge med min lillesøster, besøge en anden veninde som jeg ikke har set i meget langtid og meget mere..
I går malede jeg denne lille kommode. Farven er ikke så god på billedet, men det er blevet en meget lys lilla, som hedder violet mint. Den mangler greb og hylderpapir i skufferne, før den er helt færdig.
Oven på ligger blæksprutten, lige nu er den blind, men mon ikke den snart for øjne :)
Håber alle nyder sommeren....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar