fredag den 2. juli 2010

Fødselsdag

Jeg havde fødselsdag i tirsdags og sikke en dejlig dag! Startede dagen med at blive vækket af sang af min skønne kæreste og fik 3 gaver! En WII! Så kom to af mine veninder til frokost og vi fik sludret og sludret. Eftermiddagen blev brugt sammen med min skønne veninde M hvor vi tog på shopping - og cafe tur. Om aften spiste vi kærestemiddag på Biersted Kro. Det lyder måske en smule bonderøvs agtig, men der er super hyggeligt og lækkert mad som er til at betale. Derefter kørte vi en tur til stranden, men det var en smule koldt så vi kørte hurtigt hjem igen, vi skulle jo også hjem og spille WII! En rigtig hyggelig fødselsdag uden stress. Ønsker mig sådan en til næste år. :)
Og som min kæreste sagde på vej hjem: " Vi to er Danmarks yngste ældste ægtepar"

Uglen ovenfor er den nyeste til min samling. Den har jeg fået i gave af Lotte og William.
En spare-ugle :)

PÅ søndag skal jeg fejre fødselsdag sammen med hele min familie hjemme hos min mor, så imorgen skal der bages boller og kage.

God sommerdag til alle!!


Ugle billedet er lånt fra www.kgdesign.se

Ingen kommentarer:

Send en kommentar