fredag den 23. marts 2012

Tur til Viborg

Igår var vi på tog tur til Viborg med mødregruppen. Vi skulle ose og jeg skulle vises lidt rundt i byen. Det var enormt hyggeligt og vejret var perfekt. Vi var rundt i forskellige butikker, fodrede børn og spiste frokost ved slagteren i centeret! Søstrene grene blev besøgt og er klart en af mine favorit butikker! Købte gavepapir, service til Carl, en kuffert med små biler, andet papir i drenge tema. Efter frokost tog to af pigerne hjem og Maja og jeg forsatte da vi havde bestemt at nu skulle vi have nye forårsjakke! Efter flere butikker endte vi i vila og var lige ved at gå da en sød ekspedient stoppede os og viste den sidste blå jakke som hang bag alle de hvide Og jeg var solgt. Den er så flot og lige mig og heldigvis passede den perfekt. Så den kom med hjem og Maja fik bestilt en magen til i hendes størrelse :) Bagefter spiste vi is i solen ved frk. Frost og ammede i det fri :) Det var en helt perfekt dag og ikke sidste gang turen går til Viborg. Jeg så lige et par butikker jeg skal kigge nærmere på en dag :) Carl fik også ny jakke og poserer lige mens vi ventede på is :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar