mandag den 13. december 2010

Julegaver #1

Jeg er stadig ikke helt frisk efter den  grumme halsbetændelse, men i dag måtte jeg op af sofaen. Så jeg har fået syet julegaven til min niece Astrid. Hun får en Brio dukkevogn i rød af sin mor og dertil ønsker hun sig pude og dyne af moster Anna. Så det har jeg syet i dag, plus et barnevogns tæppe og en barnevogns- uro (kan ikke huske hvad sådan en hedder). 
Astrid er en rigtig dukkemor så jeg glæder mig til at give hende det den 23, hvor jeg skal julehygge med mine søstre, niecer og mor.



Jeg har også syet en stor pude i brunt fløjl,som skal indeholde ekstra dyner og puder, men nu har jeg brugt 20 min på at uploade det billede og min tålmodighed er brugt op. Det må komme imorgen eller en anden dag..
God nat til alle :O)

1 kommentar:

  1. Vi har en lukket gruppe på facebook, du kan lige tilføje mig der hvis du har lyst at være med Søg på Joan bagger andersen

    SvarSlet