søndag den 19. december 2010

 Jeg så lige den her udfordring hos Luna! Det skal prøves! :)

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:
Jeg går aldrig uden nøgler, da vores dør smækker!!

2. Favorit make-up mærke:
Bruger meget lidt!!

3. Favorit blomst:
Gerbera!! Det er sådan en rigtig "elsker, elsker ikke" blomst

4. Yndlingstøjbutik:
Efter der er åbnet en nye HogM i Aalborg (i Friss) er jeg blevet ret vild med den, ellers har jeg ikke sådan en fortrukken!

5. Favorit parfume:
Daisy fra Marc Jacobs.. Købte den i sommers for mine fødselsdags penge og den er allerede ved at være brugt!!


6. Høje hæle eller flade sko:
Flade!! Ejer kun et på med en smule hæl! Har spadser fødder så det dur bare ikke..

7. Får du gode karakterer?
Jeg har gået på en friskole fra BH.kl - 9 kl hvor vi ikke fik karakterer, så jeg går ikke så meget op i de tal. Men de har vel været fine og efter fortjeneste dem jeg har fået indtil nu. :) Spørg mig igen til sommer, når 7 og sidste semester er overstået :)

8:Yndlingsfarver:
Lilla!

9. Drikker du energidrikke?
Nej.

10. Drikker du ofte juice?
Det sker, helst frisk presset appelsin!

11. Kan du lide at svømme?
Ja, men for det ikke gjort, selvom jeg har ti-turskort til at ligge..

12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med:
kommer an på hvad de skal dyppes i!

13. Yndlingscreme:
Min ansigscreme fra bodyshop. Noget med aloe vera og solfaktor!

14. Vil du gerne giftes en dag?
Ja. :o) og gerne på en hel bestemt dato..

15. Bliver du nemt sur?
det svinger meget! Bliver nemt hidsig i trafikken og hvis jeg er træt!

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Det tør jeg ikke!!!!

17. Har du nogle forbier?
Jeg er MEGET bange for slange!! Bliver faktisk fysisk dårlig!!

18. Bider du negle?
Nej, og har aldrig gjort det.

19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse?
Hmm.. ikke sådan rigtig!

20. Drikker du kaffe?
Nej! Kan ikke lide smagen.. Men synes det dufter godt!



Noget helt andet. Mangler nu at pakke 1 julegave ind og købe 4 pakkespils gaver så er jeg jule klar :) 
Og så skal der ikke komme noget sne på torsdag og fredag!! En eller anden, sørg lige for det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar